FIELD SERVICE

Mobiel & naadloos geïntegreerd met jouw logistieke en financiële administratie in real-time.

Biedt nieuwe service modellen aan jouw klanten dankzij Internet of Things.

Logistiek

Beheer jouw centrale voorraad aan wisselstukken maar ook de voorraad in de bestelwagens via Stock Keeping Units.

Financieel

Factureer Service contracten maar ook ad-hoc service orders.

Internet of Things

Connecteer jouw machines met het Service Platform en werk pro actief.

01

Proactieve servicebelevering

02

Intelligente resourceplanning

03

Bied voorspelbare service

04

Los je problemen in één keer op

05

Geef je technici mobiele toepassingen en vermijd zo de papieren rompslomp

06

Werk vanuit een uitgebreid overzicht van je servicetaken zodat personeel doeltreffend aan werkorders kan worden toegewezen.

07

Houd je ‘installed base’ en serviceovereenkomsten bij zodat je klanten altijd een betrouwbare service krijgen.

08

Volg de details van reparaties zoals serviceartikelen, reserveonderdelen en arbeidskosten op in één serviceorder.

09

Til de loyaliteit van klanten op een hoger plan door ze reserveapparatuur te bieden terwijl hun eigen apparatuur wordt nagekeken.

10

Stroomlijn het proces vanaf service oproep tot en met de facturatie, betaling en voorraadbeheer.

OOK BENIEUWD ?

Microsoft Dynamics 365 Business Central heeft allicht ook alle troeven om jouw
bedrijf beter en gestroomlijnder te digitaliseren.